10 november 2009

Pall-all-lalla..

Ni som missade det här på facebook igår;
Jag har varit på ett antal utbildningar (för skolans räkning) Samt varit iväg och snackat om it-gymnasiet på några grundskolor under de senaste veckorna. Lärarna ska ha informerat varandra om detta. Men nu för en timme sen ringer mamma och är vansinnigt upprörd över att jag för andra gången den här terminen fått brev om min höga ogiltiga frånvaro. Bara de senaste 2 veckorna ligger min ogiltiga frånvaro på 23% och under hela terminen hittills är den uppe i över 30% SÅHÄR <------------------------------------------------> MYCKET INTE OKEJ att jag ska behöva ta skit för det här... Imorn blir det rektorn :')
Igår kl. 21:07

Så ja.. Idag tog jag ett snabbt snack med rektorn och fick min närvaro/frånvaro utskriven så ikväll eller imorgon ska jag kolla hur mycket möten jag varit på på sistone, kan knappast skada att fixa till det här. Känner inte för att bli av med studiebidraget :/

Keadi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar