29 november 2009

Jag vet att ni saknat mig!

Men nu är jag back on track bitches! Har haft en ordentlig bloggsvacka men nu är det slut med det. Jag har gjort så mycket de senaste veckorna. Det har varit skolbesök, utbildningar, öppet hus ggr2 och en massa annat. Vart börjar man? Antagligen i mitten för att sen inse att man borde börja från början. Det brukar ju vara så. Eller vad säger ni? :P
Eftersom att jag är en så snäll dotter så följde jag med mamma till frisören igår (inte för att jag brukar ha nåt emot det, våran frisör är cool :) ). Blev lite julpynt och grejer som följde med hem efteråt tillsammans med schampooflaskorna. Även en jacka till mig! Jag vet inte hur länge jag har letat jacka men nu har jag äntligen hittat nåt som jag trivs med. Mys mys. Men nu ska jag, mitt skitiga hår och jycken ut och promenixa sen dyker Amanda upp om ett par timmar eller så. Hon ska nog få hjälpa mig att göra knäck, fast det vet hon inte än :)


Nya jackan. New Yorkers killavdelning äger mitt hjärta. I alla fall närapå :)

Keadi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar