10 januari 2010

Ibland går det riktigt bra i köket


Jag hade en idé om att jag skulle sova vid den här tiden och se hur det gick med det va? Och nu har jag ännu en fix idé om att jag ska passa på att ta en långpromenad imorgon bitti. Bäst att försöka ställa dygnet rätt nu, annars kommer jag inte på några villkor komma upp på tisdag. Jag menar... kolla mitt schema för våren. Det är äckligt... JAG VILL INTE!
APU snart också och ÄNTLIGEN har jag antagligen lyckats fixa en plats. Eller rentutav två :P

Keadi

6 kommentarer:

  1. Dumheter, ser ju hur chill som helst ut

    SvaraRadera
  2. Bra, då roar du mig på mina håltimmar då :)

    SvaraRadera
  3. Men snälla lilla vännen, ditt schema är lika beskedligt som en kissekatt.

    SvaraRadera
  4. Nej, det bara ser ut så i dina ögon för att ditt eget schema är sjukt :P Mitt är bara äckligt :D

    SvaraRadera
  5. Mitt schema lider av en allvarlig lungsjukdom. Så sjukt så att det är döende.

    Sv: Dygnade du? Men kära vän, inte alls bra..;P
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag kan tänka mig det. Lo's gymnasiescheman brukar göra det vad jag vet ;)

    Pfft det gick så bra så. Jag har skött mig exemplariskt. Tog till och med en tupplur en halvtimme när jag kom hem. Och har varit i stallet på ridlektion. Men nu ska jag bara duscha och sova :P

    SvaraRadera