27 januari 2010

5 more minutes mom...

Justina klagade och jag svarade :) Nej, jag har inte varit jätteaktiv på sistone. Lite av detta skyller jag på min kamera som inte gillar några av de batterier jag matar den med. Det blir lite tråkigt utan bilder :/ Så ja.. Om man vill veta något om mig nu för tiden så måste man ringa/träffa mig. Jobbigt va? :D
Just för sekunden så har jag slängt in ett gäng byxor i tvätten och måste vänta på att den ska blir färdig och hängd innan jag kan sova, lite synd om mig tycker jag nog allt :P
Blev ingen skola idag. Vaknade med huvudvärk 7.30 och bestämde mig för att sova en stund och se om jag blev bättre. Snyggt.. Jag vaknade 14.15 och mumlar sömnigt "fan.. helvete..." när jag ser på klockan, varpå Anders svarar "jag vet", haha inte okej :P

Keadi

2 kommentarer:

  1. So I'm gonna start call you more then.;)
    Du jag känner med dig! Mys sönder ett tag, knarka alvedon och mys lite mer.:)

    SvaraRadera
  2. Yes you are ;)

    Ellerhur! Det vore underbart...

    SvaraRadera