16 januari 2010

Byssan lull

Tjahapp, ska ner till... Nu kommer jag inte ens ihåg vad det heter! Nedanför Göteborg iaf och hämta en hund åt en bekant. Haha det här låter ju stabilt :D Min hårdaste, tunnaste och obekvämaste kudde kändes som en halvmeter med bomull när jag skulle ta mig upp. Hemska värld. Men nu har jag laddat upp med några filmer, bra musik och nu ska jag bara hitta nåt att läsa. I värsta fall springer jag in nånstans och köper en skvallerblaska, det funkar aaalltid! (Ni tjejer vet vad jag pratar om, egentligen så skiter man i att Persbrandt ska gifta sig. Men man kan inte låta bli att vara lite nyfiken ändå. Frisören är den bästa ursäkten att läsa skvallerblaskor :D )

Nej, jag har absolut inte tid att sitta här! Måste åka strax.

Keadi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar