18 december 2009

Every good thing

Seg i huvudet. Direkt när jag klev innanför dörren i skolan idag insåg jag att jag skulle vart där halv 8/8. Pinsamt läge.. Tack och lov hade övriga friendsfolket styrt upp allt väldigt bra utan mig. Därefter klarade jag och min grupp oss nätt och jämnt igenom en redovisning där vi skulle skrivit musik till en text som våran lärare och hennes sambo skrivit. Vrickad låt :P Och ingen version som dom olika grupperna gjort var den andra lik.
Ni som har spotify kan ju lyssna på orginalet :P http://open.spotify.com/track/59lG6qOMGiJktGkv1AzOBP

Keadi

5 kommentarer:

  1. hahah jaa.. så då kan ju du ge den till mig;);)

    jag skulle kommentera för längesen när du skrev at dina pojkar är bäst;
    tack så mycket!:D du är också bäst,
    och du borde fortfarande ladda upp spelningen x) eller i alla fall skicka!

    tydligen så kunde jag inte skicka nr jag skulle kommentera, men bättre sent än aldrig :'D

    SvaraRadera
  2. Haha darling, jag lovar att jag köper jackan till dig när jag blir rik ;)

    Nu ligger alla klippen uppe på youtube, utom god of thumber (jävla Freddey :( :P). Kolla min kanal ^^

    SvaraRadera
  3. Och har jag spotify? Neeej..

    Baj da vej! Remember 29/12! Synka med Ruth eller någon vett ja! Var där!!:D:D

    SvaraRadera
  4. Justinus: Du ska få höra den ;)

    Jag tänkte hör och häpnad ev gå med ett par klasskompisar :)

    SvaraRadera
  5. FANTASTISKT!! It's a date then.;) Krambanan

    SvaraRadera