24 oktober 2009

Det är aldrig bra när man börjar diskutera med en kossa på FarmVille

Jag är uppe, enligt mig, omänskligt tidigt! Fatta att jag brukade gå upp vid den här tiden för att hinna ut och springa innan skolan förut. Helt vansinnigt. Senaste timmen har jag; följt Anders, som ska jobba, till bussen, gått en ordentlig promenad med hunden, matat katterna tre ggr (hur mycket kan dom äta egentligen?!).
Jag hade egentligen tänkt gå och lägga mig nu och slumra vidare några timmar till, men icke. Nu är jag klarvaken och kan inte somna om. Men jag kom på en superplan! När jag var liten somnade jag som en sten om jag drack varm mjölk. Så jag tänkte att varför inte.. Men när jag kommer till kylskåpet inser jag att mjölkskiten är så gott som slut! Kul kul kul - naaaaat. Visst skulle jag kunna ta det som är kvar men det vill jag ha till frukost sen :P Så nu är alltså frågan om jag ska vara vaken nu, göra lite nytta och sen sova tidigt ikväll (osannolikt att jag väljer detta), kolla på en film och sova efter det (nackdelen är att jag inte alls känner för att kolla på film) eller om jag ska lägga mig i sängen och knipa ihop ögonen så hårt jag kan för att sen vakna runt 12.
Wish me luck!

Keadi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar